Muzlada » Хиты » Зарубежные хиты 2020 » Miley Cyrus - American Dream Boring

Miley Cyrus - American Dream Boring

Miley Cyrus - American Dream Boring
  • Слушали: 832
  • Размер: 511.17 Kb
  • Длительность: 15
  • Качество: 258 kbs
  • Дата релиза: 19.04.2020

Не скачивается ? (Пожаловаться)

Здесь Вы можете скачать песню Miley Cyrus - American Dream Boring.mp3 бесплатно и слушать онлайн по прямой ссылке на телефоне или планшете без регистрации! Слушайте трек American Dream Boring в хорошем качестве 320 kbps на Android, iphone и пк без ожидания в любое время.
Вам понравится:

Текст песни Miley Cyrus - American Dream Boring

[Verse]
Motherfuckers try to grab me by the pussy
Turn around and tell 'em you can kiss my tush-ey
Turn around and tell 'em you can keep on wishin'
Turn around and tell me what's good, Miley
What's good, what's good?
Motherfuckers catching feelings, whoa
So I smash and gotta leave it
All the papers tryna paint me like a villain
But I still beat 'em tell me what's good, Miley
What's good, what's good?

[Pre-Chorus 1]
Yeah, Miley is good, yeah, Miley's good
M-M-Miley is running to Hollywood
Miley got a molly and California weed, yeah
And for a guy, she's never gets on her knees

[Chorus]
'Cause she's the boss, she's the bitch, she's the leader (Miley!)
She's the shit, she's the queen, she's the winner (Miley!)
Miley don't fuck with that loser
That think he can coming get that pussy

[Verse]
Motherfuckers try to grab me by the pussy
Turn around and tell 'em you can't kiss my treasure
Turn around and tell 'em you can keep on wishin'
Turn around and tell me what's good, Miley
What's good, what's good?

[Pre-Chorus 2]
Miley can speed dial a Clinton
Been doin' it while the girls be strippin'
A hundred thousand tippin'
Like Cardi B on drippin'
I let my titties slip while I'm Ayahuasca sippin' (Oh God)

[Chorus]
'Cause she's the boss, she's the bitch, she's the leader (Miley!)
She's the shit, she's the queen, she's the winner (Miley!)
Miley, don't fuck with that loser
That think he can come and grab her by the pussy

[Bridge]
I ain't twerking for it, I be working for it
And I just can't ignore it
You think your hands on my money and my money and my ass
I'm can't ignore it, I be working for it
And I ain't looking for ya
So take your hands off my money and my money and my ass
My money and my ass, yeah, my money and my ass
Take your hands off my money and my ass

[Verse]
Motherfuckers try to grab me by the pussy
Turn around and tell 'em you can kiss my tush-ey
Turn around and tell 'em you can keep on wishin'
Turn around and tell me what's good, Miley
What's good, what's good?

[Outro]
Oh God, oh God
Oh God, oh God
Turn down reality, t-turn up the fantasy
Why, why don't you come with me?
You, you know it's gonna be on, hey
You know it's gonna be on, hey
Turn down prophecy, d-don't ever fuck with me
You, you wanna come with me
You, you know it's gonna be on
You know we goin' be on, hey
The American dream is boring
The American dream is boring
Sex, drugs, and rock and roll
Caught on name and we goin' be on
The American dream is boring
Forgive me, but the rain is pouring
Sex, drugs, and rock and roll
Caught on name ya, ya, ya, ya, ya, ya
You love my pussy
Hey, I love my pussy too
You love my pussy, huh?
Good, huh, I love my pussy too
You love my pussy, huh?
Good, I love my pussy too
Hey, you love my pussy, huh?
Good, I love my pussy too
I love my pussy too
I love my pussy too
You love my pussy, huh?
Good, I love my pussy too
Комментарии (0)
Добавить
Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив